Jaki napęd optyczny combo BD/DVDR?

Autor: Latet <latet_at_ckjsdnkadjbnkdjb.pl>
Data: Wed 09 Feb 2011 - 10:38:17 MET

Witam,

Ceny nagrywarek Blue-ray wciąż wysokie, a poza tym i tak bym nie nagrywał płyt
BD (bo i po co?), więc postanowiłem kupić napęd combo, tj. czytnik Blue-Ray z
nagrywarką DVD/CD.

Czy jest jakiś (wewnętrzny) model godny polecenia? Priorytetem jest, oczywiście,
dobra jakość nagrywania DVD oraz brak problemów z odczytem Blue-ray. No i
oczywiście musi być SATA (żebym mogł go łatwo podłączyć zewnętrznie, tak jak
dyski twarde SATA).

W całym życiu mialem styczność tylko z jednym takim combo - to był LG CH10LS20.
Testowałem go przez 2 tygodnie i bardzo dobrze spełniał wszystkie powyższe
warunki. Tylko, że to było wiosną ubr., a wiadomo, że czas w tej branży wiele
zmienia.

Co polecacie na dziś?

Dzięki,

latet