Re: używany lapek z dobrymi rokowaniami

Autor: BearBag <boxtomka_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Feb 2011 - 16:32:39 MET

> Nie wiem do czego potrzebny ci interfejs inny niz PATA...

Właśnie z tych powodów które wymienili koledzy. Dyski PATa są malutkiej
pojemnosci i strasznie drogie, poza tym to zwykle 5-8 letnie dyski ktore
nie wiadomo ile podziałają - troche strach o dane. Dodatkowa kieszen w
multibayu to jakies rozwiazanie ale tez kosztuje, za te pieniążki można
kupić po prostu lepszego laptopa. Sata to raczej dla mnie konieczność.

Ktoś poleca R61 ale one też chyba mają wadę znaną z HP...

Pozdrawia BearBag...