Re: używany lapek z dobrymi rokowaniami

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Mon 07 Feb 2011 - 10:06:28 MET

Użytkownik "BearBag" <boxtomka@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1xcj1ua19bcy0.1vzmxxuydtb13.dlg@40tude.net...
> Takie coś byłoby ok tylko że one mają jeszcze interfejs PATA co bardzo
> ogranicza. ALe nad nim sie troche zastanawiam. Aale jakby nie bylo to
> jednak poprzednia epoka.

Nie wiem do czego potrzebny ci interfejs inny niz PATA...

Poczatkowo mialem w nim jakis dysk Samsunga - mulil paskudnie.
Po zmianie na WD (calkiem przypadkowa wymiana) dostal kopa.

Wszystko dziala, cudow sie nie spodziewalem i ich nie ma.
Video w przegladarce da sie ogladac, HD juz niestety nie bardzo.
Poza tym bardzo jestem zadowolony...

J.