Re: start z dysku zewnetrznego

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Mon 07 Feb 2011 - 14:49:22 MET

W dniu 07.02.2011 14:41, kamil pisze:

> Skadze znowu, zarabiam na zycie dzieki Linuxowi i Windows.

No, ja głównie dzięki windowsowi - gdyby przeszli na linuxa, to bym się
wynudził... A tak ciągle coś się dzieje ;->

> Twoje blyskotliwe uwagi na temat wyzszosci systemu zajmujacego od lat 1%
> rynku sa naprawde trudne do przegapienia.

1%? Skąd masz te dane? Z oficjalnych materiałów szkoleniowych MIcrosoft
Corporation?

> To jest grupa sprzetowa, ciołku-matołku słodki. Na szkoleniu
> mlodziezowych bojowek Linuxowych wmowili ci, ze pingwin to sprzet?

Kłamczuszku: to ty raczyłeś napisać, że jest to grupa poświęcona
systemowi, z którego rzekomo nie korzystam...

A teraz, używając sformułowania godnego twojego poziomu mentalnego:
spieprzaj, dziadu!

Albo inaczej: *plonk*