Re: start z dysku zewnetrznego

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 07 Feb 2011 - 14:41:22 MET

On 07/02/2011 13:38, Andrzej Ława wrote:

> Bredzisz.

Skadze znowu, zarabiam na zycie dzieki Linuxowi i Windows.

> Krucjata?? To ty zacząłeś atakować mnie - ja tylko podzieliłem się
> swoimi doświadczeniami z poruszanymi problemami.

Twoje blyskotliwe uwagi na temat wyzszosci systemu zajmujacego od lat 1%
rynku sa naprawde trudne do przegapienia.

> ROTFL
>
> To jest grupa o pecetach, kretynku!
>
> Pecety to nie windows! No, ale na szkoleniu politycznym Microsoftu
> mówili ci coś innego ;->

To jest grupa sprzetowa, ciołku-matołku słodki. Na szkoleniu
mlodziezowych bojowek Linuxowych wmowili ci, ze pingwin to sprzet?

--
Pozdrawiam
Kamil