Re: start z dysku zewnetrznego

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Mon 07 Feb 2011 - 14:31:22 MET

W dniu 07.02.2011 13:52, kamil pisze:

> Uzywajac lodowki skladasz hold CEO Whirpoola, czy skad ja tam masz, czy
> po prostu wyjmujesz z niej zimne piwko do obiadu? Czy moze wsiadajac
> rano do samochodu oddajesz hold zalozycielowi firmy, ktora go
> wyprodukowala?

Wiesz, tylko jak kupuję lodówkę zgodną z normami, to mogę sobie dowolnie
wybrać produkt i producenta, mogę sobie obejrzeć konstrukcję tej lodówki
przed zakupem i nie tracę prawa do używania lodówki po przeprowadzce do
innego mieszkania. Nie muszę się też obawiać, że nagle trafię na produkt
"zgodny wyłącznie z lodówkami Microsoft". Więcej! W każdej chwili, jeśli
zechcę, mogę zacząć konstruować i sprzedawać własne lodówki i żaden inny
producent nie zrobi mi awantury, że mam w ofercie lodówkę o takich
wymiarach i innych parametrach, że użytkownicy ich lodówek równie dobrze
mogliby wymienić tamte lodówki na moje.

Ba! Jak przerobię jakąś lodówkę dostosowując ją do swoich potrzeb, to
najwyżej stracę gwarancję - nie ryzykuję postępowania karnego za to, że
miałem czelność zmodyfikować moją własną lodówkę. Nie muszę także
nigdzie swojej lodówki aktywować ani wpisywać do niej po każdym
ustawieniu w nowym miejscu jakiegoś pie*.*nego kodu.

I pokaż mi producenta lodówek, który domaga się naklejenia swojego logo
na domu użytkownika ich produktu.

> Stary, ty masz powazny problem ze soba, ale od tego sa inne grupy.

Ja nie mam problemu - bo nie korzystam z twojego ukochanego monopolu.