Re: start z dysku zewnetrznego

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 07 Feb 2011 - 13:52:50 MET

On 07/02/2011 11:47, Andrzej Ława wrote:

> Jak będziesz intensywnie używał tego promowanego przez siebie produktu,
> możesz przy okazji oddać hołd swojemu guru:
>
> http://www.graphicshunt.com/images/bill_gates_nazi-3553.htm

Uzywajac lodowki skladasz hold CEO Whirpoola, czy skad ja tam masz, czy
po prostu wyjmujesz z niej zimne piwko do obiadu? Czy moze wsiadajac
rano do samochodu oddajesz hold zalozycielowi firmy, ktora go wyprodukowala?

Stary, ty masz powazny problem ze soba, ale od tego sa inne grupy.
Zacznij od jakiejs linuxowej, tam siedza podobni.

--
Pozdrawiam
Kamil