Re: używany lapek z dobrymi rokowaniami

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Feb 2011 - 12:38:24 MET

W dniu 2011-02-07 10:20, Jakub Jewuła pisze:
> Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Po co? (wiekszy bo tanszy to rozumiem).

bo:

- nowszy (w cenie rzekomo nowego Pata masz 3 razy pojemniejszy i na 100%
nowy SATA a gdy za 2-3 lata zajdzie potrzeba zmiany to będzie to zmiana
znacznie tańsza - sam ostatnio wystawiłem na allegro wsyztskie 2,5" PATA
- wszystkioe się sprzedały błyskawicznie i drogo)

- tańszy
- pojemniejszy
- szybszy

Oczywiście można stwierdzić także że lepiej kupić lapka z Pata i uznać
ze 40 GB i 3-4 letni dysk nam wystarczy, nie przeczę