Re: używany lapek z dobrymi rokowaniami

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Sun 06 Feb 2011 - 21:23:54 MET

W dniu 2011-02-06 21:07, BearBag pisze:

> No już nie przesadzaj, akurat ze sprzetem używanym mam troche wspolnego
> także w pracy i za 700zł można naprawdę przebierać.

> Chodzi mi tylko o to żeby ktoś polecił w miarę bezawaryjny sprzęt, bo całe
> serie laptopów mają powtarzające sie usterki i tego można uniknąć.

Nie rozumiem, twierdzisz że się znasz i twierdzisz że nie znasz, nie
wiem w końcu.

Wcześniej nie pisałeś że może być niesprawny (touchpad, zawias etc to
znowu koszt do 100 zł)

Ja też mam trochę orientacji i twierdzę że raczej 1000 zł - jeśli mniej
to właśnie za to że jest uszkodzony i ubogo wyposażony.

Jeśli miałbym coś sugerować to dla kobiety może x60 - x60s - 12"
beznapędowiec, czasem w okolicach 700 zł coś znajdziesz (z czasem doka
za 150 zł można trafić)

Jesli zaś chodiz o rocznik to raczej początek 2007 czyli 4 latek w cenie
700-1000 za przyzwoity trzeba zapłacić. jak coś znajdziesz taniej to
raczej szczęście niż reguła.

Jak poleasingowy to mało pamięci i napęd niezbyt bogaty