Re: używany lapek z dobrymi rokowaniami

Autor: BearBag <boxtomka_at_o2.pl>
Data: Sun 06 Feb 2011 - 21:07:52 MET

> No to potrzebujesz duuuuuużo szczęścia aby w tej kwocie zmiescić 3
> letniego, bezawaryjnego lapka. Oczywiście możesz trafić coś za 700 zł
> ale gwarantuję że będzie mocno poleasingowy czyli "leciutkie pekniecie
> polowy obudowy, napęd dvd, pamięć 1 mb etc
>
> jak chcesz 3 latka, trwałego to dozbieraj do 1000-1100 zł, chyba że
> wystarczy ci netbook

No już nie przesadzaj, akurat ze sprzetem używanym mam troche wspolnego
także w pracy i za 700zł można naprawdę przebierać. Lekkie usterki typu
zawias do wymiany czy nie działający touchpad mi nie przeszkadzają bo sam
sobie to naprawie.
3-letni laptop jest już po gwarancji i cena mocno pikuje w dół.
Chodzi mi tylko o to żeby ktoś polecił w miarę bezawaryjny sprzęt, bo całe
serie laptopów mają powtarzające sie usterki i tego można uniknąć.
Myslałem nad Asusem ale z tego co widzę to tez płyty mają bardzo krótko
żyjące.

Pozdrawia BearBag...