DDR3 problem na nowej płycie

Autor: alex <onet_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Feb 2011 - 13:55:46 MET

Kupiłem komplet:
płyte GIGABYTE P43T_ES3G i pamięci 2x2GB DDR3 Goodram 1333

sprzedawca zapewniał mnie że pamięci będą chodzić w dual a niestety nie
chodzÄ…, pomimo dobrania ich z kolejnym numerem seryjnym pamiÄ…tki po
wsadzeniu do 2 banków nie startują a komputer jedynie piszczy
przerywanym sygnałem.
Jeżeli wsadze każdą z osobna albo do jednego banku komp wstaje normalnie
i pamięci chodzą w single.

Wymieniłem je już raz ale problem nadal taki sam, sprzedawca twierdzi że
musiałem mieć ogromnego pecha.

Czy to ma szanse wogóle chodzić w dualu?

pozdr.