Re: Monitor 22" 16:10

Autor: Amig0 <amigo2me_at_interia.pl>
Data: Fri 04 Feb 2011 - 21:47:13 MET

W dniu 2011-02-04 21:03, Q pisze:

> ...ale to ok 800zl, tzn. pewnie kupi jakiegos samsunga na ledach za
> 600zl :)

No ta stówka w tą czy w tamtą nie jest jakimś decydującym kryterium.
Generalnie chcę 22" w formacie 16/10, z DVI, niekoniecznie LED, a
czytając różne testy przewija się zdanie że w 700 można kupić coś
sensownego, więc przyjąłem to jako pewien punkt odniesienia.
Dlaczego spytałem o tego Philipsa?
- mieści sie we wstępnie założone kwocie,
- ma fajne dodatki typu:
- pivot (choć nie wiem czy akurat z tego często będę korzystał)
- 4 usb, co akurat mi się przyda jako że mój komputer ma tylko wyjścia z
tyłu, i trzeba się do nich schylać
- mogące się czasem przydać głośniczki, gdy przez kolumny leci coś innego
- wreszcie samo LED, które jest chyba krokiem do przodu w stosunku do
LCD na świetlówkach.
Zastosowanie: internet, office, programy z grupy CAD, czasem film, gram
mało.
Szczerze to nie miałem nigdy okazji korzystać z monitora na ips, więc
może nie doceniam zalet, ale co złego jest w "samsungu na ledach za 600zł"?

--
Pozdrawiam, A.C.