Re: Internet 5Mb i stary laptop

Autor: Milosz K. <maveriq_at_interia.pl>
Data: Fri 04 Feb 2011 - 17:12:21 MET

IMHO jeśli internetw UPC nie działa to chyba nie ma podstaw, żeby za niego
płacić. Niezależnie od tego, czy laptop ma 10 lat, czy to jakaś odpasiona
nówka z salonu. od tego UPC ma swoich techników i dział obsługi klienta,
żeby rozwiązywać takie problemy, a mniemam, że to poważan firma i nie
zatrudniają tam byle kogo (żadnych amatorów bez konkretnego wykształcenia w
kierunku informatycznym (tzw. "geeks") tylko rzeczywiście wykwalifikowanych
fachowców. Sorry, ale nasz klient, nasz pan! jeśli net niedziała to wedle
ustawy prawo telekomunikacyjne za każdy dzień jego "niepracowania" nalezy
się tej pani zwrot 1/31 jego abonamentu (i na to się spokojnie się można
powołać składając reklamację)

Pozdrawiam, M.