Internet 5Mb i stary laptop

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Thu 03 Feb 2011 - 20:00:28 MET

Jest to mozliwe, zeby sieciówka nie dawała sobie rady z 5Mb/sec?
Czy technik ktory znajomej instalował internet (od UPC) po prostu jest
niekumaty?
(przyszedł bez wlasnego laptopa, wiec nie ma pewnosci czy w ogóle
internet jest na kablu).

Zwalił brak internetu na wiek lapka co wydaje mi się zupełnie
nieprawdopodobne.
Znajoma sie kompletnie nie zna, to jej pierwsze zetkniecie z PC,
dzwoniła zrozpaczona ze internetu niema...

W lapku są dwie karty: Ethernet i 1394
Z tego co pamietam, to nawet najstarsze karty miały przepustowość
10Mbit/sec

Oczywiście istnieje możliwość ze karta sieciowa jest uwalona, ale
Windows wykrywa i pokazuje ją w Tray'u
W "połączeniach sieciowych" są pokazywane obie karty. Ethernet jako
"4", a 1394 jako 1394

W urządzeniach (Manager) nie ma żadnych wykrzyknikow.
To wszystko co udało mi się dowiedzieć przez telefon.

--
Pozdrowienia!
M.