Re: stacje dyskietek 3,5"

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 04 Feb 2011 - 01:09:07 MET

W dniu 2011-02-03 23:33, RadoslawF pisze:

> Amiga to specyficzny komputer, od czasu jak wyszły ostatnie modele
> z AGA osiemnaście lat temu wystarcza przekopiować partycje systemową
> na kolejny dysk i system działa na kolejnej Amidze.
> Co ciekawsze na PC z windą też tak można tylko dogrywanie ustawień
> i sterowników jest na tyle upierdliwe że szybciej i wygodniej
> instalować na nowo.

Jak sobie przypomnę, że brat w charr 1.0 chciał grać, a ja z dyskiem
musiałem do kumpla iść, to przegrałem tą grę do ramdysku, z niego
uruchomiłem i odłączyłem HDD. Jak przyszedłem, brat dalej grał w tą
gierkę, dysk podłączyłem, grę wyłączyłem i wszystko działało dalej
normalnie bez zawieszenia się systemu.