Re: stacje dyskietek 3,5"

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Thu 03 Feb 2011 - 23:33:31 MET

Dnia 2011-02-03 22:10, Użytkownik MadMan napisał:

> Fakt, ale praktycznie tylko do tego. Ja postawiłem system jakieś 12 lat
> temu i od tego czasu padu nie było (a przez 4 czy 5 lat używałem Ami na
> co dzień).

Amiga to specyficzny komputer, od czasu jak wyszły ostatnie modele
z AGA osiemnaście lat temu wystarcza przekopiować partycje systemową
na kolejny dysk i system działa na kolejnej Amidze.
Co ciekawsze na PC z windą też tak można tylko dogrywanie ustawień
i sterowników jest na tyle upierdliwe że szybciej i wygodniej
instalować na nowo.

Pozdrawiam