Re: Japtop jako DyskUSB

Autor: Milosz K. <wujek_dobra_rada_at_o2.pl>
Data: Thu 03 Feb 2011 - 22:14:11 MET

Tak, tyle tylko ze mnie chodzi nie o budowanie sieci, skladajacej sie z
dwóch komputerów USB (bo to mozna od bidy nawet na LPT zmontowac, jak w
latach 90-tych), ale o wykorystanie dysku komputera jako "mass storage".
Przy okazji jestem ciekaw, czy dyski podpinane na USB (tzw zewnetrzne) po
podpieciu np. do odtwarzacza MP3 w ramochodowym radiu sredniej klasy tak
wlasnie dzialaja.

Pozdrawiam, M.