Re: Japtop jako DyskUSB

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Feb 2011 - 15:14:09 MET

Użytkownik "Milosz K." <maveriq@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ii98nv$348$1@news.task.gda.pl...
> Witam!
>
> Mam pytanie. Czy jest jakaś przejściówka, pozwalająca wykorzystać komputer
> przenośny jako coś w rodzaju Dysku USB? Chodzi mi o to, że podpinamy kompa
> do jakiegoś urządzenia przez USB (podobnie jak Pen Drive) i widzimy
> zawartość jego dysków twardych

Tak widziałem takie wynalazki które udawały karty sieciowe. Programowo de
facto były to 2 interfejsy lan na usb.
Niestety aby połączenie zadziałało trzeba było wykorzystać ustawienia sieci
i udostępnianie aby móc się połączyć z zasobami. Generalnie zamiast usb
można to samo osiągnąć łącząc 2 komputery kablem krosowanym przez porty lan
oraz wcześniej odpowiednio skonfigurować sieci. Na jednym udostępnić i
podłączyć z drugiego. Koszt takiego rozwiązania to ułamek ceny interfejsu
USB.