Re: Dobry i niezadowny dysk (min. 500GB)

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Thu 03 Feb 2011 - 21:57:14 MET

qwerty pisze:

> W teorii są przystosowane do cięższych warunków pracy (podobnie jak
> 2,5"). W praktyce jest różnie.

Pamiętam, że przeglądałem kiedyś parametry dysków klasy Enterprise.
Ciekawe było to, że były bardziej wrażliwe (np. na wstrząsy mechaniczne).
Ponoć Google robił na własne potrzeby (a storage mają duży...)
porównanie liczby awarii własnych dysków. Okazało się, że dyski z
"wyższej półki" psuły się częściej. Ale ja tylko powtarzam informację,
mam nadzieję że nie plotkę.

--
pozdrawiam
Piotr