Re: problem z laptopem

Autor: Milosz K. <maveriq_at_interia.pl>
Data: Wed 02 Feb 2011 - 17:30:45 MET

IBM ma to do siebie, że nie sczytuje niektórych dysków (niektóre, zwłaszca
starsze modele są niekompatybilne). W nowych podobno ten problem jest już
rozwiązany (na pewno we wszystkich Lenovo. Być może to jest przyczyną.
Proponuję jechać na giełdę i spróbować z którymś z dysków Toshiba 40-60GB).
Powinno działac! Oczywiście najpierw przed zakupem go przetestować (dlatego
allegro raczej odpada). Poza tym dyski Toshiba mogę polecić jeszcze z
jednego względu. Cichutkie i względnie bezawaryjne!

Pozdrawiam, M.

BTW: o dużych dyskach możesz raczej zapomnieć!
.