Re: stacje dyskietek 3,5"

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Wed 02 Feb 2011 - 13:37:07 MET

> Mozesz zdradzic do czego uzywasz FDD?

Rok temu składałem komuś komputer (całkiem porządną maszynę) i nawet nie
pomyślałem o FDD... jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że w
Technikum Łączności w Gdańsku muszą część zadań wykonać na dyskietkach.
Coś w DOSie, ale to i tak nie tłumaczy dyskietek. Zresztą co z ludźmi
którzy mają tylko laptoki? Prawdopodobnie lekcje sponsorowane są przez
sklepy mające zapasy stacji dyskietek na magazynie. Skończyło się na
zakupie FDD na USB (bo stara stacja wymontowana skądś nie wchodziła do
obudowy - jedyne miejsce w zatoce 2.5" zajęte przez czytnik kart.