Re: Czy można w temacie TV LCD + PC?

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 23:05:11 MET

W dniu 2011-01-30 23:47, MJ pisze:
> [...]
> 720x576, 704x288, itp) ale wszystkie one są poprawnie wyświetlane na
> standardowym monitorze kompa.
> O co więc trzeba zadbać, by także TV-LCD podłączony do kompa pokazywał
> materiał dokładnie tak jak monitor komputera - tzn. filmy wszelkiej
> maści np. mpegi, aviki, divx, xvid, voby, i wszystkie inne popularne
> formaty łącznie z DVD oraz zdjęcia statyczne (JPG, tiff...)wyświetlały
> się maksymalnie wpasowane w ekran, w poprawnych proporcjach i bez
> zniekształceń (np. przycinania, rozciągania, itp.) - przeglądając fora
> widzę, że jest to niestety częsty problem.

Nie wiem czy ty umiesz czytać, tv działa dokładnie tak jak monitor, za
to jak wyświetlane są filmy odpowiada odtwarzacz

> 2. Dlaczego czasem film puszczany z PC na TV LCD wyświetlany jest bez
> napisów podczas gdy na standardowym monitorze napisy widać?

bzdura, tv wyświetla dokładnie to co wysyła mu odtwarzacz

> Na koniec dodam, że rozważam zakup TV-LCD Full-HD 42" lub HD-Ready
> 50"

bez sensu, raczej odwrotnie mały hd ready duzy full hd, kup samsunga z
odtwarzaniem divx/mkv i o komputerze zapomnisz

> Źródłem przez długie lata będzie
> głównie komputer (DVD, divx, itp...) oraz zwykła analogowa (osiedlowa)
> kablówka (nie mam dekodera tylko zwykły kabel jak od anteny). Obraz
> będzie oglądany zawsze z odległości prawie 5 metrów.

cokolwiek kupisz obraz będzie marny z anteny ale 5 matrów wystarczy żeby
to wsyzstko rozmyć zupełnie ;-0