Re: Jaki procek i dlaczego

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 17:26:35 MET

rageofhonor wrote:
> Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości

> A zestaw AMD (płyta + procesor) o tych samych parametrach będzie
> wydajniejszy i też tańszy.
> Chyba że już masz plytę Intela.

1). Nie wiem jakie nazwy / oznaczenia mają proce AMD dwurdzeniowe,
2). Czy clock AMD odpowiada wydajnościowo Intelowi?
3). Z tego co widzialem nie opłaca się kupować oddzielnie płyty,
proca, pamięci - taniej chyba wychodzi kupno jakiegoś "poleasingowego"
gotowca a te zwykle są na Intelu.

--
Pozdrowienia!
M.