Re: obciązenie procesora windows mail live 2011

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 30 Jan 2011 - 23:52:45 MET

"Radosław Sokół" napisał:

> NTG

Stajesz się niekonsekwentny, tu odsyłasz na inną grupę, a przy pytaniu o
wybór sprzętu dociekasz, jaki system i jakie oprogramowanie ma na tym
działać ;->

> Mam phenom II x4 2,8 a obciązenie rdzeni w czasie pracy na tym klinecie
> wynosi 20 30 15 70 % a temperatura z 35 podnosi się do 55 stopni.

A to jest jak najbardziej TG. Mnie na przykład bardzo interesuje, czy jest
rzeczą normalną w tych procesorach, że przy niewielkim stosunkowo wzroście
obciążenia następuje tak duży skok temperatury? Czy wątkotwórca ma coś z
chłodzeniem nie tak, czy to już taka uroda Phenomów i przy komponowaniu
zestawu należy do ich ceny z automatu dodać koszt wymyślnego chłodzenia?

JoteR