Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 30 Jan 2011 - 20:00:28 MET

On Sun, 30 Jan 2011 11:32:12 +0100, "Santana" <santana@interia.pl>
wrote:

>Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup

>Masz racje, w naszym kraju łatwiej jest być niewychowanym chamem i
>publicznie to bez żenady pokazywać :) Dupę liżesz specowi od sosen
>bezinteresownie czy to może Twój partner? ;) Pytam w odniesieniu do sugestii
>o parówie. Normalni ludzie nie używają takich sformułowań więc podejrzewam
>że może być coś na rzeczy.
>P.S. Sam jesteś drech o czym świadczy używanie grypsery :)

w swoim poscie sam zaprezentowales sie jako drech. nikt cie o to nie
prosil, zrobiles to z wlasnej woli, wiec mam prawo sadzic, ze bylo to
szczere. uzylem takich a nie innych okreslen, zebys jako drech
zrozumial, skoro twoj sposob rozwiazywania sporow opiera sie na
"wyhaczaniu w beret".
btw. twoj PS jest tak gurny, ze nawet nie ma go jak komentowac, ale w
zgrabny sposob potwierdza to co wyzej napisalem. <rs>