Re: Kamera IP > 640x480 z dobrej jakosc obrazem...

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Sun 30 Jan 2011 - 18:42:52 MET

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ii4564$i7o$1@node1.news.atman.pl...
> Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości
> Po pierwsze nie jest proste, a po drugie gdyby było takie proste nie
> inicjowałbyś wątku.

Znasz takie pojecie jak konstruktywna krytyka?
Masz lepszy pomysl to podpowiedz, nie to idz pobiegac ;)

Podpowiem odrazu, ze pomysly z "analiza obrazu" odpadaja.
Freza nie widac, zlamanego tez. Nawet gdyby go bylo widac
to on ma 1-2mm srednicy - obawiam sie ze moze byc mnieszy
od pixela obrazu z kamery przy rozsadnym obszarze widocznym.

A poza tym to pomysl godny "specjalisty od funduszy europejskich" ;)