Re: Komputer do obróbki zdjec do 3 tys

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun 30 Jan 2011 - 16:11:06 MET

Dnia Sat, 29 Jan 2011 02:12:06 +0100, maX napisał(a):

(ciach...)

> Wystarczyłaby. No chyba że te programy korzystają z karty graficznej do
> akceleracji obliczeń, wtedy wydajność grafy też się liczy.

Photoshop z tego co wiem jedynie przy powiększaniu (w sensie powiększanie
wyświetlania, a nie przeskalowywanie) i obracaniu obrazu. Możliwe, że któryś
z filtrów z tego korzysta, ale pewności nie mam.

(ciach...)

> To płyta na chipie Intela, zapewne oferuje Matrix RAID, więc z końcówek obu
> dysków można zrobić RAID1 (czyli mieć równocześnie RAID0 i RAID1 na dwóch
> dyskach).

Jakoś mnie takie wynalazki nie przekonują za bardzo. :)

[ Dopóki mój szef myśli, że ja dużo zarabiam                               ]
[ dopóty ja będę tak robił, żeby on myslał, że ja dużo robię...            ]