Re: Maksymalna długość kabla D-SUB

Autor: OMSON <omson_at_auto-graf.pl>
Data: Sat 29 Jan 2011 - 00:36:09 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Kup wzmacniacz sygnału wizyjnego. Kosztuje to z 60 złotych
> i pozwala uzyskać zasięg właśnie 15-20 metrów. Jeżeli za-
> stosujesz dobry, gruby, niezależnie ekranowany przewód VGA
> z fabrycznie zarobionymi i zalanymi wtyczkami, to jakość
> będzie akceptowalna, ale przy niższych rozdzielczościach
> (raczej 800x600 i 1024x768) i max 60 Hz.

Ja używam w pracy kabla D-SUB długości 20 czy nawet 25m (gruby na
centymetr lub więcej i zakończony filtrami) bez wzmacniacza sygnału.
Łączę projektor mulimedialny z notebookiem/pecetem - rozdzielczość XGA.
Obraz jest zadowalający - na tyle wyraźny, że widać go z końca sali
konferencyjnej.
Być może wysyłany na monitor byłby koszmarny... Tego nie wiem.

Pzdr, OMSON