Re: Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys

Autor: abs <tojestfalszywyemail_at_wp.pl>
Data: Fri 28 Jan 2011 - 11:49:10 MET

> No. To jeszcze pozostaje kwestia czy zmieści się w obudowie - z tego co
> zauważyłem to obudowa ma 190 mm szerokości na zewnątrz - odchodzi jakieś
> 10
> mm na wzmocnienie, 10 mm na płytę + 10 mm na procesor i mocowanie. Daje Ci
> to jakieś 160 mm na zamocowanie chłodzenia - Katana ma niby 143 mm, ale
> nie
> podają czy to z zamontowanym wentylatorem czy bez.
>
> Ja żeby zamontować swojego Mugena musiałem wyciąć dziurę w boku ...
> wystaje
> [...]

Dzieki wielkie za zwrocenie uwagi na ten aspekt. Mam zamiar zlecic sklepowi
zmontowanie tej budy wiec jakby cos bylo nie tak to mam nadzieje powiadomia.
A swoja droga to takie waskie obudowy teraz robia? W starym komputerze mam
scythe infinity, obudowa chyba sprzet 8 lat i wszystko sie miesci :)

Pozdrowka.