Re: Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Fri 28 Jan 2011 - 11:38:49 MET

Dnia Fri, 28 Jan 2011 10:54:50 +0100, abs na pl.comp.pecet napisał(a):

> Wg http://www.scythe-eu.com/en/products/cpu-cooler/katana-3-cpu-cooler.html
> , to tak :)

No. To jeszcze pozostaje kwestia czy zmieści się w obudowie - z tego co
zauważyłem to obudowa ma 190 mm szerokości na zewnątrz - odchodzi jakieś 10
mm na wzmocnienie, 10 mm na płytę + 10 mm na procesor i mocowanie. Daje Ci
to jakieś 160 mm na zamocowanie chłodzenia - Katana ma niby 143 mm, ale nie
podają czy to z zamontowanym wentylatorem czy bez.

Ja żeby zamontować swojego Mugena musiałem wyciąć dziurę w boku ... wystaje
mi jakieś 2 cm na zewnątrz - a jest tylko niby 15 mm wyższy od Katany.

"Szczyt głupoty zdobywa się bez wysiłku."