Re: Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?

Autor: Marrcino <niema_at_niczego.pl>
Data: Thu 27 Jan 2011 - 08:24:02 MET

W dniu 2011-01-26 10:05, j666.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
> W dodatku ten z faksem MFC-8370DN tańszy ;-)
> A jak z kosztami eksloatacji?
> Co ile kopii wymieniamy toner, co ile kopii wymieniamy beben?
>
> Obecnie zjada mnie wielofunkcyjny Panasłoik (bez dupleksu niestety i to
> najważniejsze):
> co 2 tys. kopii tonerek w małym pojemniczku za ok. 90 zł z trójpaka (są
> zamienniki wyraźnie gorsze), co 6 tys. kopii (da się trochę dłużej pociągnąć)
> bęben za ok. 270 zł.
>

> -----

Toner starcza teoretycznie na 8 000, ale jest różnie zależnie od
zaczernienia zdarza się 5000 a 12000 też jest możliwe. Kosztuje
regenerowany tak koło 200zł i działa bardzo dobrze jak chcesz to dam ci
namiary na firmę je sprzedające. Bęben teoretycznie starcza na 25 000
ale nie ma chipa tylko ręcznie się go resetuje także można na nim zrobić
spokojnie ponad 100 000.

Marrcino