Re: Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?

Autor: NoRek <akjdh_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jan 2011 - 20:33:37 MET

On 2011-01-20 15:20, Jacek Osiecki wrote:
> Witam,
>
> Szukam jakiegoś laserowego kombajnu - a wymagania dość proste:
> - druk mono
> - skaner najlepiej z automatycznym podajnikiem
> - ethernet, a jeszcze lepiej wifi
> - fax - jeśli będzie to się nie obrażę

Canon i-Sensys MF6680DN
Wyrobil juz ponad 10k stron i zero problemow
raz sie tylko papier zacial. W Pryzmacie
maja do niego zamienniki tonera.
Jedyny minus zamiennikow to to ze urzadzenie
krzyczy o problemie z komunikacja z tonerem
ale drukuje normalnie. Nie wiem jak jest w innych
urzadzeniach ale tu jest fajna funkcja skanowania do
folderu na sieci, czy wysylania skanu w zalaczniku
maila.

--
NoRek