Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?

Autor: tanill <tanill_at_onet.pl>
Data: Tue 25 Jan 2011 - 15:05:52 MET

Użytkownik "ZAQ" napisał w wiadomości > ktoś próbował e-papierosa ?

Niestety szajs prawie wszystko. papierosek to papierosek. Próbowałem różnych
ale na wymioty mi się miało i cierpię katusze np w samolocie. Dla ortodoksów
napiszę, pomimo tego, że palę nie lubię smrodu popapierosowego i palę na
powietrzu a w pociągach czy autobusach bardziej od zapachu palacza odstręcza
mnie odór zakonserwowanego potu i niepranych tylko suszonych przepoconych
ubrań. Higiena nie jest najmocniejszą stroną Polaków