[OT] e-papieros, ktos pali ?

Autor: ZAQ <nono_at_nospam.pl>
Data: Mon 24 Jan 2011 - 20:39:14 MET

pale zwykle fajki juz prawie 10 lat, ostatnio coraz więcej,
także jest to mocno odczuwalne finansowo a także zdrowotnie.
więc zdecydowałem się na e-papierosa, szkoda było mi kasy
na jakiś topowy więc kupiłem najtańszy jaki był, ucieszony
faktem kupna zaciągnąłem się pierwszy raz, wykręciło mi ryj,
takiego syfu jeszcze w ustach nie czułem, smak niczym
jakiś rozpuszczony olej czy masło, az mi sie niedobrze zrobiło,
a paliłem kiedyś najtańsze zwykłe fajki od ruskich (obrzydliwe),
ale i tak były one dużo lepsze niż e-papieros.

ktoś próbował e-papierosa ?
dobry smak to kwestia jakości/ceny czy może samego wkładu/olejka ?
jaki e-papieros polecacie jeśli oczywiście są znośne smaki ?