Re: Dołożenie dysku ??? robić RAID 5?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 24 Jan 2011 - 09:24:23 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Wojtek"
>Czepiasz siê.
>http://sjp.pwn.pl/szukaj/ekskluzywny

No i? To nie jest to samo, co "wy³±czny".
Nauczcie siê mówiæ po polsku zamiast kaleczyæ jêzyk tymi ekskluzywnymi,
autentykacjami, technologiami...

>A je¶li chcesz przyk³adów to ile to ju¿ ostatnio mieli¶my ekskluzywnych
>wywiadów ró¿nych gwiazdeczek dla danego czasopisma?

No i?

>Nie, mowa by³a o enigmatyczne konfiguracji "januszka"

Dawno i nieprawda.
Przeszli¶my na trochê bardziej ogólne spostrze¿enia.

>Op³acaæ siê mo¿e, kwestia celów i kieszeni. Normalnemu cz³owiekowi w
>domu siê nie op³aca. Nie ma sensu mieszaæ do tego np. grafików.

A, bo inaczej przypadkiem twoje do¶æ w±skie postrzeganie ¶wiata oka¿e
siê niewystarczaj±ce?

--
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'