Re: Dołożenie dysku ??? robić RAID 5?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 23 Jan 2011 - 20:58:36 MET

Mariusz Kruk wrote:

> Po pierwsze - w języku polskim słowo ekskluzywny nie oznacza tego
> samego, co exclusive w angielskim. Po polsku mówi się wyłączny.

Czepiasz się.
http://sjp.pwn.pl/szukaj/ekskluzywny
A jeśli chcesz przykładów to ile to już ostatnio mieliśmy ekskluzywnych
wywiadów różnych gwiazdeczek dla danego czasopisma?

> Po drugie - mowa była o wydajności, a nie o koszcie.

Nie, mowa była o enigmatyczne konfiguracji "januszka"
Oczywiście, że można kupić nawet małego SSD i oddać na swapa, ale
stąpajmy po ziemi. Ilu na to stać?

> Po czwarte - jestem sobie w stanie wyobrazić sytuację, w której może
> się jednak opłacać wydzielenie osobnego szybkiego dysku na swap.

Opłacać się może, kwestia celów i kieszeni. Normalnemu człowiekowi w
domu się nie opłaca. Nie ma sensu mieszać do tego np. grafików.

--
Wojtek