Re: Dołożenie dysku ??? robić RAID 5?

Autor: Waldek <spam_at_nie.cpam>
Data: Sun 23 Jan 2011 - 23:24:41 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnijo0gc.58i.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Nie ma czegoś takiego jak "streaping".

A jak napisze Raid 0 & Raid 1 to juz bedziesz zadowolony ? ;)

> Poza tym, jaki jest sens robić taką manianę jak twoja, skoro i tak
> tracisz całą wydajność na machaniu po dysku w poszukiwaniu plików?

Nie "macham" po dysku w twoim mniemaniu
- na czesci Raid 0 poza partycja systemowa mam duze obrabiane pliki
na Raid 1 sa ich kopie "po robocze" lub mniej uzywane dane
ale nie calkiem zbedne - czytaj archiwalne

W przypadku padu 1 dysku, zostaja dane na Raid 1
- nie chce mi sie codziennie robic duzych backupow z roznych wzgledow,
a przyrostowe sa potem lekko upierdliwe do odtworzenia

> Już lepiej zainwestować w pamięć żeby były większe bufory.

8gb ram jest wystarczajace do moich potrzeb.

Pozdrawiam Raidowo :))