Re: Dołożenie dysku ??? robić RAID 5?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 23 Jan 2011 - 11:25:16 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Waldek"
>Az sie dziwie, czemu nikt nie napisze ze raid 5 kiepsko nadaje sie do
>desktopa
>pewnie chyba wiekszosc takich wlasnie userow pyta, i to pod winde i m.in do
>gier
>a nikt nie wspomni ze przy BS lub innym "naglym zdarzeniu"
>weryfikacja macierzy bywa dosc upierdliwa ;)

Przebudowa mirrora te¿ jest upierdliwa.

>Ja korzystam obecnie z Intel Matrix i jak do desktopa
>uwazam ze jest to calkiem dobra proteza
>- streaping na system + mirror na dane i wszystko na 2 HD

Nie ma czego¶ takiego jak "streaping".
Poza tym, jaki jest sens robiæ tak± manianê jak twoja, skoro i tak
tracisz ca³± wydajno¶æ na machaniu po dysku w poszukiwaniu plików?
Ju¿ lepiej zainwestowaæ w pamiêæ ¿eby by³y wiêksze bufory.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |