Re: Dołożenie dysku ??? robić RAID 5?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 23 Jan 2011 - 21:59:08 MET

Przemek wrote:

> Swap na dysku SSD? To one już nie mają (dość małego w stosunku do
> mechanicznych) ograniczenia cykli zapisów, żeby na niego SWAP
> zakładać?

Wygląda na to, że się sporo zmieniło.
Nie miałem jeszcze więc pozostaje jedynie odesłać do różnych testów.
Myślałem o tym nawet aby zanabyć taki 40-60GB i postawić na nim system
a resztę trzymać na klasycznym ale ostatecznie posatwię RAID0. Wyjdzie
mi taniej chyba a poza tym jakoś bardziej równomiernie ;)
Ale dla zawodówców o dużych wymaganiach to kto wie, może się już opłaci.

--
Wojtek