Re: Dysk 3,5" do laptopa przez eSATA

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Jan 2011 - 18:16:54 MET

W dniu 2011-01-22 16:51, Tomasz Jasiński pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 22 Jan 2011 16:12:10 +0100
> doszła do mnie wiadomość<4d3af3ce$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
> od Osadnik<osadnik.www@wp.pl> :
>
> Jeśli to dysk 2.5, to możesz kupić kieszeń eSata/USB, zasilać przez
> USB a sygnał puszczać przez eSata. W przypadku dysku 3.5 można zakupić
> odpowiednie kieszenie/stacje dokujące(ja np mam ME601J)

Co powoduje że inwestycja robi się miernie opłacalna ;) na co mi kieszeń
do dysku który leży na biurku i się stamtąd nie rusza ;)

> Ja bym nie kombinował, kieszenie czy stacje dokujące są stosunkowo
> tanie.

90% kieszeni ma zafajdane USB
80% kieszeni ma toporny, duży ciężki zasilacz

nie podłączał będę tego jedynego dysku a kilka a może nawet kilkanaście,
za każdym razem rozkręcać kieszeń? szału bym dostał...