Re: Odtwarzanie filmów na TV

Autor: olo <olo69maupapocztafm_at_nospam.com>
Data: Sat 22 Jan 2011 - 11:31:32 MET

W dniu 22.01.2011 00:28, the_foe pisze:

> ee to co innego niz myslalem, wyglada na jakis problem po stronie karty
> graficznej (tym bardziej ze zrobiles zrzut a nie screenera), ale moze
> "ten typa tak ma".

nagrałem drugi filmik (nadpisałem pierwszy) w 50fps. Może teraz lepiej
będzie widać o czym mówię. Kojarzę dyskusję sprzed lat na grupie dot.
flasha właśnie o przesuwaniu czarnego prostokąta po białym tle i
niemożliwością prawidłowego wyświetlenia tego przez ówczesne karty
graficzne, także tak jak piszesz stawiam na problem po stronie karty.

Może zadam pytanie inaczej. Czy ktoś ogląda filmy z kompa na dużym LCD i
mógłby sprawdzić czy na jego sprzęcie widać jakieś takie załamania z
odległości ok. 2m? Jeśli nie to niech się przyzna jaką ma kartę graficzną :)

--
pozdrawiam!
http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby