Re: Jak to się dawniej komputery składało;) PC World Komputer 12/1997

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 18:31:36 MET

W dniu 2011-01-19 18:22, Maciek pisze:
> Widać brak zamiłowania do historii.

To nie to. Ja jestem rocznik 1983. W 1994 roku miałem inne
zainteresowania, że tak się dyplomatycznie wyrażę;) Bardziej
interesowało mnie co dziewczynki mają pod spódniczkami niż jakiś Bajtek;)

  Proszę bardzo: Bajtek nr 1/94 -
> [...]
> - Corel 4.0
> - drukarka Star JET SJ 144
> - tresura gryzonia
> Szczególnie ostatni temat jest ciekawy, bo uczy posługiwania się myszą.
> I tak wystarczy np. do rejestru AX procesora zapisać wartość 1Ah, do BX
> czułość dla osi poziomej, do CX czułość dla osi pionowej, do DX próg
> podwojenia czułości, wywołać przerwanie 33h i już ustawiliśmy ulubioną
> czułość. Teraz robi się to zupełnie bez sensu we właściwościach
> sterownika ;-)
> Niestety pismo drogie: 18000 za 66 stron - nie ma się co dziwić, że

Najstarszy Bajtek jaki posiadałem to 8/1995. Posiadałem, bo już nie
posiadam i żałuję. Nie myślałem wtedy o tym, że czasy zrobią się takie
jakie się zrobiły. Co innego miałem na głowie.