Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Tue 18 Jan 2011 - 08:14:04 MET

On 17.01.2011 21:14, Radosław Sokół wrote:

> Oj, za mało testowałeś.

Nie testowałem za mało - 15 lat chyba wystarczy...? Jakoś tyle używam
linuxa i windowsa, tyle że dopiero jakieś 1/2 roku temu zmieniłem na
stałe system w tym konkretnym sprzęcie o którym pisze.
Jak jest takie swapowanie o którym piszesz to trzeba dokupić RAMu i
żaden algorytm tu nie pomoże.
Podstawową wadą windowsowego swapa jest iż jest on pełny od razu po
starcie. Że jest on używany non-stop nawet, gdy nie ma takiej potrzeby.
Zresztą poniekąd sam MS się do tego przyznaje tworząc substytut w
postaci ramdysku na pendrivie...
Powtarzam: ten sam zestaw oprogramowania zachowuje się lepiej pod
linuxem niż pod windows _w moim przypadku_. Jest to głównie firefox,
thunderbird, jboss, eclipse, office. Mam dual boot więc mogę to sobie
sprawdzić w każdej chwili.
Więc odpuść sobie te swoje peany na cześć microsoftowego swapa.
Marx