Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Mon 17 Jan 2011 - 20:59:18 MET

Przemysław Ryk pisze:

> Chyba bym się wściekł... Ale ja od normy odbiegam (prywatnie mam FlexScana
> S2432W i jestem wniebowzięty). :)

No wiesz... 3 lata temu kosztował całą moją pensję. Całe 1300 zł :-)
Miałem wybór: taki albo TN.

> Skoro tak twierdzisz. :D
Po prostu. Zadzwoniłem do kolegi jakie ma ustawienia na swoim i
dociągnąłem żeby koloratka testowa z proofa wyglądała tak jak na
wydruku. Akurat w tamtej firmie to w zupełności wystarczyło :-)

Już tam nie pracuję również dlatego że właśnie w zupełności wystarczało.
Teraz powoli ale konsekwentnie kompletuję nowe stanowisko pracy. :-)
Szefostwo uległo magii Eizo więc nie będę się bardzo sprzeciwiał :-)
Tylko nie wiem czy uzyskamy 1900x1200 w ludzkich pieniądzach. Jakoś się
przyzwyczaiłem.