Re: SATA - Hot Swap ?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 17 Jan 2011 - 16:52:38 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2011 15:35:41 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> Ja mam panel przedni z SATA i chwalę sobie.
> Ale to do "roboczego" podpinania dysku, nie w kieszeni itede, po
> prostu kładę na urządzeniu obok, kabelek do panelu i już :D

Ja mam ostatnio z tym prawdziwy cyrk na kółkach. Z jednym, jedynym dyskiem.
Podejrzewam jednak, że to prloblem software'owy. Jak byś był zainteresowany,
to zapraszam do lektury <u2ip5n8teppn.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info> i
kolejnych. :)

(ciach...)

[ You can only be free, when you have nothing to loose.                    ]
[                                                     (znalezione w necie) ]