SATA - Hot Swap ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Jan 2011 - 21:49:20 MET

Dość często potrzebuję podpiąć to PC jakiś dysk SATA.

Najwygodniejszym dla mnie rozwiązaniem byłaby kieszeń
na 5,25" tego typu (nie ma kabli na biurku):
http://tinyurl.com/6fa4h2a

Jak to jest właściwie z Hot Swap bo nic o tym nie wspominają ?
Czyli byłoby jak za czasów ATA - trzeba by wyłączyć kompa
podpiąć dysk i i odpalić kompa ponownie.

Drugim wyjściem byłaby stacja dokująca tego typu:
http://tinyurl.com/6l5ejla

Na plus jest to, że podepnę ją pod każdego kompa z USB i mogę odczytać
dyski 2,5". Największą wadą - dodatkowe kable i zasilacz, możliwość
zrzucenia z biurka (małe dziecko). Transfer jest na drugim miejscu
(dyski to backup).
Jak tu jest z Hot Swap ? Bo jak rozumiem sÄ… to bebechy od kieszeni
na dysk przenośny z innym "mocowaniem" dysku. Nie mam doświadczenia
z kieszeniami 3,5' cala, ale kieszeń 2,5' mogę sobie zawsze podpiąć
do działającego PC.