Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sun 16 Jan 2011 - 07:29:04 MET

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2011011521492900@grush.one.pl...
> Oczywiście, że wożenie komputera stacjonarnego jest pomyłką.
> Ale komputer przenośny jest *uzupełnieniem* stacjonarnego,
> a nie jego zastępstwem. Stacjonarny niech sobie stoi w domu,
> a przenośnego się wozi na delegację.

Może dla Ciebie jest uzupełnieniem, skoro laptop nie spełnia
wszystkich Twoich potrzeb. Ale chyba masz na tyle rozwiniętą
wyobraźnię że ktoś może mieć inne potrzeby komputerowe
niż Twoje, i laptop, zwłaszcza duży z dużym ekranem i pełną
klawiaturą spełnić może wszystkie te potrzeby. A zatem może
stać się głównym lub jedynym a nie tylko uzupełnieniem.

> Niedzielni użytkownicy komputerów nie jeżdżą na delegacje
> i nie muszą mieć komputera przenośnego.

Od kiedy to Ty im mówisz co muszą a czego nie muszą?

> Użytkowników bizne-
> sowych stać na wygodę dwóch osobnych komputerów.

Wygoda?? Toż to komplikacja a nie żadna wygoda.

> Tym bar-
> dziej, że każdy z nich pełni rolę "kopii zapasowej", zawie-
> rającej (przy dobrej synchronizacji) wszystkie dane w razie
> awarii drugiego komputera lub nośnika danych.
>
> PS. Pracowałem jakieś trzy miesiące na notebooku z koniecz-
> ności. Koszmar, zero ergonomii. Z radością teraz siedzę
> przy komputerze stacjonarnym, w pracy też siadam przy
> stacjonarnym, a notebooka biorę (choćby jutro) tylko
> jadąc na zajęcia, prezentacje lub spotkania.

I uważasz naiwnie, że wszyscy podzielają Twoje odczucia? :)))