Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 15 Jan 2011 - 03:02:27 MET

"Arkadiusz Dymek" <adresu@nie.bedzie> wrote in message
news:4d30fbcd$1@news.home.net.pl...

> Znam przypadki, gdy to się sprawdza. Np. praca w zasadzie stacjonarna i
> biurowa, tyle, że często w delegacji. Wożenie ze sobą desktopa byłoby
> pomyłką. Duży laptop się sprawdza - po przyjeździe na miejsce jest
> rozkładany na biurku i tak sobie stoi tydzień czy dwa. Czasami ważna jest
> łatwość przewiezienia sprzętu, a już sama poręczność niezbyt.

A czasami ważne jest też jego zintegrowanie bez osobnego pudła,
monitora, klawiatury, myszki, głośników, ups'a i kłębowiska kabli...

Tak czy inaczej wątek nie jest o tym "czy dobrze robię że kupuję laptopa"
tylko o tym co i za ile mogę kupić w tej klasie za cenę $820/2400zł w PL.
Wszelkie uwagi na inny temat bez poznania wcześniej mojej sytuacji
i moich preferencji są niestety stratą czasu - ale gadać nikomu nie bronie
:-)