Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 15 Jan 2011 - 03:04:15 MET

"Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> wrote in message
news:xn0h94gfl3cwgd0000@news.gazeta.pl...

> http://www.ceneo.pl/Laptopy;0112-0;017P0-249329P1-249395-249396P2-249665P3-249804-249807P4-249721-249722-249723P5-249759-249762-249764P8-250108.htm

Dzięki. Nie widzę tam tylko rozróżnienia z/bez blue-ray.
Ten "mój", ma za 2400 zł brutto blue-raya.

Swoją drogą ciekawe czy da się go złamać na system europejski...
A może sam przyjmie taki system od pierwszej puszczonej płyty?
Tak zrobił laptop Sony z płytą DVD - zapytał w jakim systemie chcę
operować i ostrzegł że mogę zmienić tylko X razy (nie pamiętam ile).