W dniu 14.01.2011 19:45, MatJK pisze:
> Generalnie serwis ASUSa działa sprawnie, ludzie byli zadowoleni. Jednak, z tego co pamiętam, nie tak dawno były jakieś drobne problemy. Z wiedzy którą posiadam, ASUS deklarował, że szybko uwienie się
> z problemem i tak chyba się stało.
Różnie z tym jest. Mój znajomy już nigdy nie kupi ASUSa przez
to, że zepsuty po raz drugi komputer trzymali kilkanaście ty-
godni, zanim chyba zwrócili pieniądze. A że był to *jedyny*
komputer tegoż człowieka (szczególnie, że zgodnie z prawami
Murphy'ego służbowy również się w tym czasie mniej więcej
zepsuł), to był "uziemiony informatycznie" przez dwa miesiące
chyba.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \........................................................../Received on Fri Jan 14 21:45:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Jan 2011 - 21:51:02 MET