Re: ASUS - serwis gwarancyjny w Krakowie?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Fri 14 Jan 2011 - 21:38:50 MET
Message-ID: <2011011420385000@grush.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 14.01.2011 19:45, MatJK pisze:
> Generalnie serwis ASUSa działa sprawnie, ludzie byli zadowoleni. Jednak, z tego co pamiętam, nie tak dawno były jakieś drobne problemy. Z wiedzy którą posiadam, ASUS deklarował, że szybko uwienie się
> z problemem i tak chyba się stało.

Różnie z tym jest. Mój znajomy już nigdy nie kupi ASUSa przez
to, że zepsuty po raz drugi komputer trzymali kilkanaście ty-
godni, zanim chyba zwrócili pieniądze. A że był to *jedyny*
komputer tegoż człowieka (szczególnie, że zgodnie z prawami
Murphy'ego służbowy również się w tym czasie mniej więcej
zepsuł), to był "uziemiony informatycznie" przez dwa miesiące
chyba.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika Śląska                   |
\........................................................../
Received on Fri Jan 14 21:45:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Jan 2011 - 21:51:02 MET